SKUTECZNE ROZWIĄZANIE NA TO:

JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ I ODZYSKAĆ KONTROLĘ NAD WŁASNYM ŻYCIEM NAWET, WTEDY KIEDY WYDAJE CI SIĘ, ŻE PRÓBOWAŁEŚ JUŻ WSZYSTKIEGO I NIC NIE ZADZIAŁAŁO!

Jest pomocne, jeśli odczuwasz depresje, jesteś wypalony zawodowo lub ogarnia cię uczucie złości i frustracji.

To, co przeczytasz na tej stronie po prostu działa.

Cześć!

Nazywam się Maciej Szyszka i na co dzień pomagam ludziom w zachowaniu większej stabilności emocjonalnej. 

Uczę także sportowców przekraczać swoje bariery poprzez zwiększenie ich wydolności na wysiłek i stres. 

Tematem oddechu oraz stresu zajmuje się ponad 10 lat.

W tym czasie przetestowałem wiele sposobów, przeczytałem wiele książek i byłem uczestnikiem wielu szkoleń z tego zakresu. 

Wykonałem tysiące godzin szkoleń i konsultacji. I muszę Ci powiedzieć, że niewiele z tego, co udało mi przetestować i zastosować rzeczywiście przynosiło spektakularne rezultaty. 

Mogę też powiedzieć, że najprostszą drogą do utrzymania stabilności emocjonalnej jest zdrowy sen i nauka prawidłowego oddychania.

Niby banał.

Ale fakty są takie, że ponad 50% ludzi śpi źle a większość z nas nie umie oddychać.
Ale pomyślisz sobie jak to nie umie oddychać jak robię to codziennie.


Przeczytaj koniecznie więcej to dowiesz się, o co chodzi.

Praca nad ciałem, a nie umysłem…

Nie wiem czy zauważyłeś, ale w ostatnim czasie ludzie coraz silniej odczuwają skutki stresu niż kiedykolwiek wcześniej.

Wskazują to to liczne badania.

Jest to problem którego nie możemy bagatelizować.

Bo niebawem będzie dotyczył on większości ludzi na ziemi w związku z tempem życia które stale rośnie. 

 

Mamy 3 rodzaje stresu:

Jeśli zauważysz to każdy z rodzajów stresu docelowo zmieni się w stres psychiczny.

 

Np. złamałeś rękę, przez co nie możesz zarabiać pieniędzy przez dłuższy czas co wpływa na niemożliwość zapłacenia raty za kredyt.

 

A to już jest obawa, która wpływa na powstanie stresu psychicznego.

 

Bez względu na pracę z umysłem co byś nie robił stan faktyczny się nie zmieni. Ale możesz zwiększyć swoją odporność psychiczną poprzez pracę z ciałem.

 

Ludzie starają się pozbyć stresu w sposób, który nie daje stałych rezultatów a powoduje pogłębienie patologii:

Ludzie są zmęczeni… Ty też?

.. i potrzebują skutecznych rozwiązań.

Dlaczego?

Szacuje się, że w 2017 roku 985 mln ludzi na całym świecie cierpiało na zaburzenia psychiczne lub związane z używaniem substancji psychoaktywnych . Największa liczba osób cierpiała na zaburzenia lękowe, szacowane na ok.4% populacji.

Co 7 człowiek spostrzega świat w sposób nieprawdziwy, zdeformowany.

Starasz się walczyć ze stresem a może nawet chodzisz do psychologa a nadal skutków nie odczuwasz?

Jak zauważysz coraz więcej ludzi chodzi do psychologa i jednocześnie zdrowie psychiczne się pogarsza.

W roku 2017 szacowana częstość występowania depresji wynosiła 3,44%. Natomiast w roku 2022 – liczba jest 7 razy wyższa i średnio wynosiła 25% wskutek epidemii.

Jak jednak pokazują dane GUS (za 2018 rok), z pomocy psychologów korzysta jedynie 1,6 mln Polaków.

Według najnowszego raportu agencji Procontent Communication. natomiast ponad 18 proc. deklaruje, że w przeciągu ostatniego pół roku odczuli potrzebę konsultacji u psychologa lub sięgnęli po jego pomoc. Ma to związek z nasilającym się lękiem.

Dobrą wiadomością jest to, że możesz sam pracować nad własnym samopoczuciem.

Ale najpierw ostrzeżenie: Pozbycie się negatywnych skutków stresu będzie wymagało od ciebie trochę pracy (około 15 minut dziennie) i zaangażowania z Twojej strony (wierze jednak, że chcesz coś zmienić w swoim życiu na lepsze).

Już od kilku lat warunki życia stają się mniej stabilne niż jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu.

Najpierw epidemia koronawirusa, później wojna na Ukrainie a teraz wysoka inflacja, rosnące raty kredytu i widmo najgłębszego kryzysu od ponad 100 lat.

Do tego niekorzystne zmiany podatkowe i obawa o przyszłość, która dotyka wiele osób.

Pęd życia, natłok obowiązków, a do tego ogrom czasu spędzany przez monitorami komputerów czy wyświetlaczami smartfonów.

To przyczynia się do gorszego stanu naszego samopoczucia.

Porównujemy się do innych bo wierzymy, że za kolorowymi zdjęciami w mediach społecznościowych kryją się cudowne emocje.

Oceniamy ludzi po tym, co mają i jak wyglądają, a nie po tym, jak się czują.

Wielu z nas przywykło do stabilności, którą właśnie tracimy przez zmianę stylu życia. 

Ewolucja nie nadąża abyśmy zdążyli się dostosować jako ludzkość do zmieniających się warunkach.

Bo dzieją się one za szybko.

Wiele osób nie nadąża już za zmianami. 

Często wpadamy w pesymizm i widzimy przyszłość w szarych kolorach. To wszystko wpływa na jakość naszego życia.

Nigdy wcześniej tak wiele osób nie dotknęło wypalenie zawodowe, bezsenność, frustracja, niezadowolenie z życia czy depresja.

MIT, który został nam wmówiony, że duża ilość pieniędzy, praca ponad siły i kupowanie zbytecznych rzeczy, którymi się otaczamy przyniesie nam szczęście – właśnie upada.

Ludzie stają się coraz bardziej świadomi i szukają własnej drogi do większego szczęścia, spokoju i życia pełnego sensu.

Powstało wiele książek w tematyce jak radzić sobie ze stresem, ale żadna z nich nie daje kompleksowego systemu, który spowoduje, że:

  • będziesz lepiej spać
  • będziesz bardziej odporny na stres
  • w chwilach niepewności pozwoli Ci zachować spokój

Z kolei oglądając youtube możemy natrafić na wiele rad często zaprzeczających sobie. Przez to jesteśmy zdezorientowani i nic nie robimy. Bo nie wiemy, co mamy robić.

Aby skutecznie zwiększyć naszą odporność potrzebny jest system, który po prostu będzie działał.

Wystarczy spojrzeć na badania, które pokazują, jakie panują tendencje:

Statystyki wskazują, że około 50% Polaków może mieć problemy ze snem.

Badanie przeprowadzono przez UCE Researach i Syno Poland dla platformy ePsycholodzy.pl. w 2021 roku wskazują, że Wśród pracujących zawodowo Polaków 65,3 % wskazuje symptomy wypalenia zawodowego.

Do najczęstszych objawów należą fizyczne i psychiczne wyczerpanie, brak satysfakcji z pracy, motywacji do działania. 

Według raportu STADA Health Report za 2022 rok aż 26 % dorosłych Polaków czuje się na granicy wypalenia zawodowego – to najwyższy wynik spośród pozostałych 14 europejskich krajów, w których przeprowadzono badanie. 

A w grupie wiekowej 18-24 lata to aż 36 %. 

To wszystko wskazuje na silną potrzebę znalezienia złotego środka, czyli sposobu na zapobieganiu wypalenia zawodowego i zwiększenia swojej odporności na stres.

Badanie internetowe STADA Health Report 2022 pokazuje, że:

  • 45 % dorosłych osób w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaopatrzyła się w witaminy, minerały i suplementy.
  • 18 % dorosłych Polaków zadeklarowało, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy brało udział w zajęciach fitness lub poprawiających samopoczucie.
  • 45 % dorosłych Polaków twierdzi, że wykonuje holistyczne ćwiczenia fizyczne, takie jak joga lub pilates, w celu poprawy swojego zdrowia psychicznego.
  • 51 % dorosłych Polaków stara się zachowywać odpowiednią ilość snu, aby poprawić swoje zdrowie psychiczne, co jest drugim najwyższym krajowym odsetkiem w STADA Health Report, dla którego średnia europejska wyniosła 42 proc.
  • Statystyki wskazują, że około 50% Polaków może mieć problemy ze snem.

Jesteś w którejś z tych grup?

Działając prewencyjnie unikniesz chronicznych problemów.

Przywykliśmy myśleć, że zaburzenia psychiczne związane są z naszą psychiką. A najczęściej związane są z tym, że się nie regenerujemy.

Chcemy pracować więcej, szybciej, ciężej.

Problemy psychiczne związane są z tym, że nie śpimy, źle oddychamy i mamy wiele stanów zapalnych w naszym ciele. Stąd nasza kondycja psychiczna jest słaba.

Nasza odporność psychiczna rośnie jeśli wprowadzimy do naszego życia kilka rutyn.

Dzięki dobrym nawykom wyrabiamy w sobie odporność psychiczną.

Na naszą odporność psychiczną główny wpływ mają:

  • to jak śpimy
  • to jak oddychamy
  • jaka jest nasza percepcja stresu
  • to co jemy
  • czy jesteśmy aktywni fizycznie

Jak widzisz mało kto zwraca na to uwagę. Tradycyjna psychologiia ogranicza się do rozmowy i rozkładaniu na czynniki pierwsze naszego dzieciństwa.

A jeśli to nie pomaga w osiągnieciu poziomu homeostazy konieczne jest wprowadzenie leków.

Często takiemu stanu rzeczy możemy zaradzić wcześniej poprzez wprowadzenie kilku pomocnych praktyk.

Powyższe sposoby są także pomocne w przypadku gdy doświadczamy stanów wypalenia, depresji w poziomie umiarkowanym lub jako działanie uzupełniające w przypadku pogłębionych stanów.

Możemy zauważyć, że coraz więcej osób wykonuje aktywność fizyczną.

Sama aktywność powoduje wydzielenia hormonów szczęścia.

Przez co tak wiele osób stara się złapać stabilizację uprawiając jogging czy też jeżdżąc na rowerze.

Często jednak jest to nie wystarczające. Stało się to modne właśnie dlatego, że powoduje że czujemy się lepiej.

Wielu ludzi sądzi, że każdy problem psychiczny wiąże się z tym, jak myślimy. A główną przyczyną wszelkich zaburzeń jest brak regeneracji.

Warto zauważyć że długotrwały, chroniczny stres przekłada się na choroby nie tylko psychiczne, ale także fizyczne.

W zależności od badań 65 a nawet 95% chorób ma swoje przyczyny w stresie.

Poznaj metodę, która uleczy twoje ciało i umysł i uwolni je od stresu!

Dla kogo jest ta metoda?

Jeśli jesteś jedną z takich osób… To mój system, który wpłynie na poprawę twojego stanu emocjonalnego spadł Ci z nieba.

System ten rozwiąże problem z negatywnym wpływem stresu na twoje życie.

Dziś zaczynasz praktykę i odczuwasz jej natychmiastowe skutki jego stosowania.

System ten działa, bo opiera się na mechanizmach udowodnionych naukowo.

Stosowany jest przez sportowców czy też przez jednostki specjalne, których obciążenie psychiczne jest wysokie i wymaga skutecznego sposobu radzenia sobie z nim.

Sprawdza się u nich to i sprawdzi się u ciebie, jeśli powyższe rady wdrożysz w życie.

Największą zaletą Systemu jest to, że działa a jego skuteczność potwierdza setki osób.

Metody, których uczę rozwiążą Twój problem z nadmiernym stresem.

DSC07763h

Ale muszę Cię ostrzec:

aby to działało – musisz korzystać z tych metod.

Nie chcę nikogo obrażać. Ale z doświadczenia wiem, że to jest proste, ale nie jest łatwe.

Oto, co dla Ciebie zrobiłem:

Przygotowałem system, a następnie wyjaśniam krok po kroku, jak to wszystko wdrożyć w swoim życiu.

To jedynie 15 minut dziennie dłużej skrolujesz facebooka codziennie lub instagrama i NIC Z TEGO NIE MASZ!

Wygospodarowanie 15 minut dziennie NIE jest łatwe.

Wprowadzenie nowych przyzwyczajeń NIE jest łatwe.

Wprowadzenie nowych rutyn, które spowodują, że twój sen będzie dużo lepszej jakości NIE jest łatwe.

Redukcja oddechu NIE jest łatwa.

Nie chcę nikogo zniechęcać.

Ale z doświadczenia wiem, że warto to zrobić.

Rezultaty uzyskujesz poprzez częste powtarzania.

Im częściej to robisz tym lepszy się w tym stajesz.

Podobnie jak w sztukach walki.

Mistrzem nie stajesz się ćwicząc tysiące ciosów po kilka razy tylko stajesz się nim ćwicząc kilka ciosów tysiące razy.

To jest proste, ale nie jest łatwe

  • Wygospodarowanie 15 minut dziennie NIE jest łatwe
  • Wprowadzenie nowych przyzwyczajeń NIE jest łatwe
  • Wprowadzenie rutyn które spowodują, że twój sen będzie dużo lepszej jakości NIE jest łatwe
  • Redukcja oddechu NIE jest łatwa

Nie musisz główkować.

Nie musisz wymyślać koła od początku.

Możesz dosłownie “skopiować”, co już działa.

Uważam, że potrzebujesz około 7-dni, aby zobaczyć realne i namacalne efekty. 

Tym bardziej, że większość pracy wykonałem za Ciebie.

I wierz mi…w tych materiałach nie ma żadnej ściemy.

Pamiętaj!

Kurs ten jest skuteczny tylko i wyłącznie wtedy, jeśli zastosujesz zawarte w nim rady.

Jeśli nie chcesz wprowadzić zmian w swoim życiu na lepsze po prostu z niego nie korzystaj i opuść ta stronę jak najszybciej!

Co zyskasz dzięki wprowadzeniu tych technik w życiu?

To na co masz największy wpływ to wpływ na swoje ciało.

A już od dawna wiadomo ze ciało wpływa na umysł.

Wykonując pewne rutyny z poziomu ciała wpływasz na zwiększenie swojej odporności psychicznej.

Zauważ – coraz więcej osób ze świata psychologii i psychiatrii sięga po metody pracy z ciałem – bo one działają!

Opinie moich kursantów:

Co otrzymujesz?

Poukładany i logiczny proces KROK-Po-KROKU

Otrzymasz dokładnie te same sposoby, z których sam korzystam i sportowcy których szkolę!

Materiał ma 62 minuty.

Wiesz, dlaczego tak krótko?

Bo chcę Ci dać kilka kluczowych wskazówek które diametralnie zmienią twoje samopoczucie.

Nie trochę ale bardzo.

Nie chciałem robić materiału który by miał kilka godzin bo najprawdopodobniej nic byś z nim nie zrobił.

Czym wyróżnia się te system od innych dostępnych na rynku?

Otrzymaj bonus!

  • 7 lekcji oddechowych video
  • 7 lekcji do pobrania w mp3
  • ebook Breath Master – Box Breathing

Wartość: 199zł

Sesja prowadzona metody oddychania BOX Breathing, która skutecznie eliminuje negatywne skutki stresu.

Używana przez służby specjalne w USA Navy Seals jako skuteczna metoda, która wpływa na większe skupienie oraz pozbycie się z ciała napięć mięśniowych, natrętnych myśli, wyjścia z stanu paniki.

Kim jestem?

Nazywam się Maciej Szyszka i od najmłodszych lat jestem związany ze sportem.

Pasjonuję się holistycznym podejściem do treningu i rozwoju fizycznego.

Jestem absolwentem fizjoterapii związanym od 15 lat ze sztukami walki.

Zawodowo prowadzę treningi oddechowe i mentalne.

Po 10 latach praktyki Wing Tsun Kung Fu, zostałem przyjęty jako prywatny uczeń chińskiego Mistrza sifu Kong Chi Keunga w Hongkongu.

Jestem dyplomowanym instruktorem samoobrony i trenerem personalnym z zakresu dietetyki.

Pełna gwarancja!

Moja gwarancja jest prosta jak drut.

Metoda nie działa? Pisz do mnie. Oddam Ci 100% pieniędzy. Nie chcę Twoich pieniędzy, jeśli to nie jest najlepsza inwestycja, jaką zrobiłeś.

Mówię poważnie.

Mogę dać taką gwarancję, bo jestem przekonany, co do efektów.

Podsumowując

97zł 599zł

Zamiast na kurs – możesz te 97zł przeznaczyć na 2 duże pizze, czyli na około 6000 pustych kalorii.

Od nich na pewno nie poczujesz się lepiej 😊

To jak? Gotowy?

LICZBA SZTUK W TEJ CENIE JEST MOCNO OGRANICZONA

Kurs nie może być traktowany jako porada medyczna w przypadku jakiegokolwiek problemu zdrowotnego lub sposobu leczenia. Zawarte w nim informacje nie mogą być podstawą do przeprowadzenia samodiagnozy, leczenia ani podejmowania jakichkolwiek działań związanych ze zdrowiem. Nie są one także w stanie zastąpić wizyty u lekarza.

Copyright 2023 All Rights Reserved – Tradore sp. z o.o.